niedziela, 6 października 2013

Przeprosiny :D

Bry tu Mania.
Bardzo Was przepraszamy, że tak długo nie ma postów bo : po 1  nie miałyśmy weny ( przynajmniej ja i Bogussia nie wiem jak Andzia ) . Po 2 mamy strasznie dużo nauki :/ ( nie mam czasu robić lekcji więc piszę do Arka, żeby mi je zrobił xD ) a po 3 Bogussia ma siostrę więc się jej nie dziwcie, że nie ma czasu :p. Dzisiejsze przeprosiny byłyby wcześniej lecz byłam u babci i nie miałam zasięgu, później miałam ale około 15 minut i wtedy pisałam z Paulą na skype ( Paula pozdrawiam Cię ). Wyobraźcie Sobie taką Manię chodzącą po całym domu szukając zasięgu ( ehh to było piękne ... szkoda, że moja kuzynka tego nie nagrała ) . Kolejne posty będą pojawiały się już regularnie w miarę naszych możliwości. Szykujcie się na special  na 1000 wyświetleń bloga :D. Hahhahaha będziecie mieli mega bekę z tego co zrobimy z Bogussią..
BARDZO WAS PROSIMY ABYŚCIE KOMENTOWALI NASZE POSTY... JEST TO DLA NAS MOTYWACJA A WAM ZAJMUJE TO TYLKO CHWILĘ A MY MAMY Z TEGO ZACIESZ :D.

                      

                                       Mania :p

2 komentarze: