piątek, 20 września 2013

TOP ŻENAD MODY .....


     Hej tu Mania :3  i dzisiaj żenady mody.


1). Legginsy galaxy
                                                           


Nawet mi się podobały dopóki 3/4 galaktyki nie zaczęło ich nosić....



2). Legginsy w paski

                                                                         
Po co nosisz legginsy w paski co ty zebrą jesteś?? .  Albo dziewczyny które noszą takie legginsy w paski, żeby się wyszczuplić, chociaż i tak są już chude.

                                                                

3). Szorty ...                                                    
 Ogólnie to wzór jest spoko.. Ale to wygląda jakby im materiału zabrakło na zrobienie dłuższych nogawek. Jeżeli te szorty wyglądałyby tak to spx


                                                                  
4). Full capy z "naklejką"

                                                              

Ehh po co Ci ta naklejka no po co. Co jak kupisz Sobie koszulkę to też z metką chodzisz xD .

5). Koszulki, swetry w panterkę ( lub inne  zwierzęce wzory)

                                                                   
Nosicie takie koszulki w panterkę, no bo ey takie zwierzęta jesteście, nie ?!

6). Krzyże

                                                         



Co Wy tacy religijni Jesteście ?? A kto niedzielnego gościa kto czyta ?!

7). Koszulki w kwiatki

                                                                
No a Ja czekam, aż warzywa  będą modne bo zawsze chciałam mieć koszulkę w jakieś pomidory, buraki. I zawsze chciałam być ogrodnikiem.

8).  Air Maxy


                                                                        

No bo Wy w tych butach cały czas biegacie. No to dobrze, że taką młodzież mamy. Taka wysportowana.

9). "Glany" w kwiatki

                                                          
Ehh prawdziwe glany są czarne, brudne, niemyte np.
                                                                    

10). Creepersy

                                                                                                                                                




Najczęściej creepersy noszą anorektyczki. Wygląda to mniej więcej tak :





Mają chude nogi i do tego ubierają creepersy ....   Tak jak Bogussia to powiedziała "Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać" .


Pozdrawiam i mówię, że to moje zdanie, zdania Bogussi i Andzi mogą się różnić od Mojego. Czekamy na komentarze co zrobić, żeby ulepszyć bloga.
                                                                                                Thx za uwagę, Mania :3

15 komentarzy:

  1. Nie zgadzam się z tym co piszesz! Jak dla mnie połowa tego to super rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh... Ja napisałam tylko taki tytuł. Np Air Maxy są spx ale kiedyś to były tylko buty na WF. No i ogólnie to jest moje zdanie , ale cóż czekamy dalej na komentarze. /Mania

      Usuń
    2. zgadzam się z pierwszym komentarzem ...

      Usuń
  2. KOCHAM CIĘ ZIEMNIAK. BOSKIE KOMENTARZE Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom boskie <3. xD Mania Ziemniaczana (moje nowe nazwisko) :3 =^.^= /Mania (dla Ady ziemniak)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się co wszystkiego oprócz creepersów, je nosić mogą nie tylko anorektyczki , tylko każda normalna osoba. Glany! Muszą być czarne, ciężkie i brudne bo to im nadaje charakter! Nie znoszę jak ktoś je codziennie myje, albo nosi żółte, różowe i tego tylu Glany. Są 2 rzeczy, które można z nimi robić - Nosić i pastować ! Artykuł super ;d

    | Am.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to mi chodzi z Glanami :3 tylko ty mnie rozumiesz xD /Mania

      Usuń
  5. Beznadzieja. A co do koszulek w kwiatki, nie zgadzam się. A jak chcesz nosić warzywa na bluzce, to ją nimi posmaruj, w końcu na to samo wyjdzie, jak rozgniieciesz je na bluzce. Woilla!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się... Legginsy galaxy jak i te w paski są genialne i b. modne ♥ Szorty są boskie, choć nie powiem, że jak dziewczynie widać cały tyłek to już ohydne ! Ta naklejka to znak, że 'fulka' jest oryginalna a nie tania podróba z targu... A Air Max są: modne, wygodne, ładna, stylowe... I coraz więcej os. je nosi co znaczy, że odniosły jakiś sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah Legginsy Galaxy - fragment z filmiku szalonej zuzi: 00:12 do 00:18
    LINK: https://www.youtube.com/watch?v=cl6-5AGd0QU

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalna zgapa od Szalonej Zuzi, ludzie wy nie macie własnych pomysłów?!

    OdpowiedzUsuń
  9. ANOREKTYCZKI to dziewczyny z PROBLEMAMI
    są takie jak my więc czemu nie mogą nosić takich butów?
    PS wszystko od BANSHEE SRANSHEE xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mnie bawią ludzie którzy są niby kapują tą całą modę a nie rozróżniają glanów od trzewików -_-

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mnie bawią ludzie którzy są niby kapują tą całą modę a nie rozróżniają glanów od trzewików -_-

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie które rzeczy (które tu podałaś) moim zdaniem są ładne. Np.Creepersy,air maxy czy rzeczy z krzyżami.
    Jest to całkowicie moje zdanie. Preferuję styl pastel goth i jest z tym mi dobrze.
    POZDRAWIAM GORĄCO :)

    OdpowiedzUsuń